Marjott

Lördag 10 november

Kategori: 2007

Åh, äntligen har man sovit bort den elaka huvudvärken. Den lyckas alltid infinna sig de dagar man går upp klockan 6. Kanske borde säga det till skolan så man får något slags ändrat schema??

Egentligeb bore jag dra ut och övningsköra gärnet nu, fick nämligen mitt körkortstillstånd igår (fanny, hur går det med ditt?). Men eftersom det är typ kallt och säker halt så är jag lite osäker. Fick även skolfotona. Kan säga att det blev bättre förra året. Fast jag blev inte jättedålig i år, som tur var. Har tidigare haft svårfobi för skolfoton...

På tal om fobier... Igår höll en cykel på att köra på mej. Igen. Och på det sättet var min cykelfobi fullbordad. Sen tutade en buss på mej för att jag gick lite ivägen, men inte har jag bussfobi för det. Den höll nämligen inte på att köra över mej. (men en gång så skrapa en bil förbi min fot! Det var inte trevligt. Tur att Morgan hann dra undan mej. Eller så var det så att han gjorde det försent...)

Ska iväg till Streetdancen snart. Shit, vad kul det är! Allt annat kan slänga sej i väggen eller nåt.

Ps. Igår förstörde jag värmefläkten i mitt rum. Jag sa att den var gammal och hade gått sönder. (vilket iof var sant)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Ja, jag skickade faktiskt in ansökningen för en vecka sen, så nu väntar jag bara.
    Usch vad svårt det var på streetdancen. är helt utpumpad och orkar inte göra någonting. med andra ord väldigt bra?

    2007-11-10 | 18:09:11
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: