Marjott

Lördag

Kategori: 2007

Nu har jag rensat ut garderoben från försmå och fula kläder i ett tappert försök att skjuta upp läxorna (det här är nog ett till). Jag blev inte förvånad när det slutde med två överfyllda kassar. Allt är förlitet, saker jag köpte  våras och sommras tom! helt galet. fast iof, om man sett mej de två dagarna tidigare blir man nog inte så förvånad ^^

Mamma sa att hon skulle sparta kläderna ifall jag går ner i vikt. Jag blev lite sur, och sa att hon stressa mej.

Igår när jag kom hem till Fanny stod Hanna och och hon där och blåste serpentiner! Så gullig :) Tack tack!! Och så blev det lite tårta mm mummssssssss.... och så sov jag över där. Hu, vad hemskt att sova själv :P Och så prata hon i telefon med sin käresta. Och de vägra lägga på trots att Fanny minst fyra gånger sa  hejdå. Så gulligt ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: