Marjott

Måndag 19 november

Kategori: 2007

Första dagen på nya veckan, men för mej gör det inget. För det första hade jag två inte allt för hmska lektioner, och för dte nadra så är jag ledig imorron :) Sen fylle rjag nästan år och sen är dte praktiskt taget helg.
Det gäller att tänka positivt.

Idag stanna jag och Anna, så flitiga som vi är, kvar en halv timme i skolan. Vi fixa nämligen med våran fina idrotts-sak. Det går ganska bra för vi gick igenom två av de tre låtarna.
Ligger nog ganska bra till med pluggandet. Och det bord ejag göra, spciellt som jag ska ägna tid åt att läsa harry potter på onsdag, och på torsdag tänke rjag inte plugga! Inte mer än högst kanske en halv timme i varje fall.

Nä, nu måste jag banne mej öva på dansen som jag ska kunna på lördag. Hur nu det ska gå till...

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    2 dagar kvar till den stora dagen nu! =)

    2007-11-19 | 23:39:33

Kommentera inlägget här: