Marjott

Tänk om man kunde få bety i dans...

Kategori: 2007

Åh, då skulle jag iaf förhoppningsvis ha ett bra betyg. Så jäkla kul att dansa streetdance! Fast återigen var det galet jobbigt! Vi fick dansa den ultrajobbiga uppvärmningsdansen 8 gånger! Snacka om att jag höll på att falla död ner. hehe. Fast dte spelar ingen roll för att dansa är skoj ^^ Fast själv dansen är ju då ganska omöjlig. jag tor inte att det är nån som kan den helt. De flesta bara irrar omkring! Jag fattar inte hur vi ska kunna visa upp dte här för nån överhuvud taget nästa lördag... fast det är ingen riktigt uppvising iof, bara så att folk som vill får kolla på...

Jag har absolut inte tid alls med att sitta här och skriv. Har ca tusen sake ratt göra. Eller rättning, tusen Läxor. Hemska läxor. Usch för matte histora och psykologi.

Igår hade vi spelkväll! Jag vann cluedo! Trodde Patrik skulle vinna överlägset. Men trots hans anteckningra kamma jag hem segern! Sen vann jag visserligen inte nån mer gång. Fanny var nog bäst. A, det bevisar iaf att vi tjejer äger :)

Favorit låt just nu: Go your own way med Fanny Hamlin


Dagens citat: Vad är det där för trappa? Går den upp eller ner?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: