Marjott

Underbara helg

Kategori: 2007

Äntligen freadag! som jag längtat, tur för jag höll på att få huvudvärk där i slutet. Så skönt att inte ha sönderstressad helg. Nu ska jag slappa bara för att jag kan! Och läsa Harry Potter, inte lång kvar nu Men vill sega lite ändå^^

Idag var jag på det mysiga chokladcaffét Puss&Kram. Deras varnachoklad är värkligen fyllig, även om jag inte kan känna smak lika mycket just nu.... och så var jag lite i Sickla, och så var man typ 450 kronor fattigare. Ouups! men har ändå bra mycket på kortet. Iaf mycket för att vara mej. Jag vet inte hur det är med er abdra, men betänk att jag inte jobbar! Men jag lär ju gå back nu när det är jul. Alltså orka julklappar. Måste nog börja fundera och tänka ut lite, hatar att vara stressad där på slutet.

Hur fan ska vi klara vår kör??

Dagens citat:
Sk vi säga att den absoluta deadlinen är på fredag, men att det går bra att lämna pengarna på måndagen?

Kommentarer

  • johanna säger:

    tack så mycket =) fyller år idag men kompisarna firade mig igår :P haha ojdå de ska va bakat

    2007-12-01 | 23:50:51
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: