Marjott

Veckans milstolpe

Kategori: 2007

fast jag tycker det känns lite väl mycket som torsdag idag jag... Men onsdagen avklarad och därmed har man historian, psykologin och idrotten ur vägen. Nu är det bara svenska och spanska kvar. Plus engelskan då kanske... Jag fick min mitterminsrapoort i måndags. Gick ju kanska inte så bra som jag hade hoppats. Typ g i matte (visserligen ett g+)??? Men åh!

Jag tycker personligen dte var lite roligt på historian då Lollo, som i ett försök att inte få läraren att hata henne, bläddrar i historiaboken i ett försök att se intresserad ut. Då plötsligt säger läraren med hög röst "louise! Lägg ifrån dig boken. Nu ska jag se vad ni kan utan bok!" Så synd! Hur man än gör blir det visst fel....

Idag höll jag och Anna vårt idrottspass. Var inte så hemskt som jag trott. Jag ganska bra. Fick iaf vg. Borde fan ha varit nästan på gränsen till mvg alltså ^^

usch vad sjuk jag håller på att bli. Väldigt frestande att vara sjuk och stanna hemma.... Härligt.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Nä!
    Håller du på att bli sjuk...
    Förkyld? =(

    2007-11-28 | 21:13:15
  • Fanny säger:

    jag blev ordentligt sjuk jag. gick på en lektion efter kören igår och åkte hem sen. är hemma idag med. kan typ inte andas genoim näsan :S bläää

    2007-11-29 | 12:52:33
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Jenny säger:

    HAHA! ja stackars lollo..

    2007-12-04 | 17:48:01

Kommentera inlägget här: