Marjott

Måndag igen

Kategori: 2007

Oh my god! Vad det haglar! Fönsterrutorna går ju nästan sönder! Jag lovar man skulle säkert kunna dö av de där jumbo super snabba hagelkolloserna!!!!! Tack gode gud att jag kom hem från min promenad för en halvtimme sen! jag tycker väldigt väldigt synd om alla ni som är utomhus! Hoppas ni överlever.

Ganska skönt att bara ha två lektioner idag. Speciellt som engelska lektionen bara var halv. Så det var bara att gå och äta 20 över 10. Tidigt tidigt. Älskar pizzasallad men oj, vad mätt jag blev på både det och annan sallad.

Imorron ska jag se shrek! Kom på idén när jag tänkte att jag ville ha popcorn! Hahhahaa, fast ändå äter jag alltid upp en fjärdedel av allt. Om ens det.

Nollning på fredag. Jaha, så det var bara att leta fram 4 pinnar att ha till norsk fylla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: