Marjott

Torsdag

Kategori: 2007

Hade som varje torsdag endast två lektioner. Slutar 25 över 2, medans många andra stackare går kvar tills fem. Börjar dessutom kvart över 11, när vissa börjar redan 8. Haha, vilken tur jag har.

Mindre tur är att jag kommer försent till varje psykologilektion. Jag tror verkligen jag har gjort det vareviga gåbg. helt otroligt. Enligt ett psykologiskt perspektiv skulle det betyda att det fanns någon speciellt anledning i mitt udermedvetna till att jag alltid kommer försent till den lektionen. men seriöst, det gör det inte! Jag gillar tom psykologi! Immoron ska jag komma i tid. Vilket nog är inte svårt längre, för nu har jag nämligen ändrat i mitt schema så jag har matte innan.

Något hemskt ät det att vi ska spela upp en scen ur en miljoner år gammal pjäs. Speciellt gillar jag meningen "Fruntimmersträl, du pratar ej omkull mig!". Liksom udda. Och det kommer inte gå sådär vidare bra kan jag tänka mej, eftersom vi pratade i ca 5 sekunder efter min sista lektion och sa hur vi skulle göra.

Jag hade egentligen tänkt skola mentorsrådet och psykologin imorron, men går nog iaf. Hm, det beryder säkert att mitt överjag är alldeles för stort för mitt eget bästa. Mitt "Jaget" kanske är för litet? Kul att ha förliten vilja... Nä, men känns som om jag måste gå på mentorsrådet för vi måste snacka om resan till polen och allt. Dessutom är psykologin... jag vet inte. Iaf lite otråkig. Får väl åka hem och vara hemma i en kvart innan jag drar till nollningen. Hinner iaf dumpa väskan, plocka åt mej lite saker och kanske tom äta något!

träna förövrigt idag. med Fanny! dte var länge sen, och vi träna medeljympa. Tror jag ska börja köra medel igen.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    haha... gillar din egen analys av varför du kommer försent till psykologin ;) MVG?

    2007-11-06 | 21:54:20

Kommentera inlägget här: