Marjott

Veckans första dag

Kategori: 2007

Nollningen var ju lite skoj :) Vi tvåor skulle mötas redan runt 5 vid medborgarplatsen. Det tråkiga var bara att det var väldigt få där och alla kom ca en halvtimme senare. etrtorna fick tävla om att dricka äcklig läsk snabbast. Stackars den som kräktes. Läsken kan inte ha varit god. Iof vad annars skulle en läsk som smaka bananchoklad göra? Lite senare blev det poängjakten på plattan. Tyvärr kom polisen och vill snoka efter sprit. fast de fick ingen av oss! HA! Själva nollningsfesten hölls iaf på eriksdalsparken. Kul, kul. Tror ingen blev för full. Eller någon kanske, men de flesta var nog okej. Huvudsaken var att JAG var okej :P

I lördags hade jag och Fanny middag och drog dit Artur och Patrik. Nämen OJ, vad mycket godis jag slängde i mej. Men tyvärr var det väldigt gott. SKa från och med nu bara äta äckligt godis. Typ.
Lite kul var det när Fanny skulle göra ett test på oss om lukter och vissa tyckte att vaniljpulvret lukta som nån krydda och kaffet som kardemumma. Jag höll på att skratta så jag grät. Förlåt.
Dansen i lördags var också grymt kul! Fanny och jag var iaf bättre än vissa. En ganska stor del hade aldrig haft dans erfarenheter. Men kul var det, och svettigt! Träningsvärk!

Tyvärr måste jag nu göra läxor... Dumma svenska. Jag tycker svenskaletionerna är lite fööör ansträngande för min del. En analys om Antigone på 2 sidor tills på fredag.. Onödigt eller vad?
Aerobics imorron! Älskar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: