Marjott

Veckans milstolpe

Kategori: 2007

Idag är det onsdag, vilket betyder att det är veckans milstolpe. Över hälften av skolvekcan har gått och bara två dagar kvar! fast jag har bara gått två dagar i skolan denna vecka. Jag var ju ledig igår! Wonderful! Jag och Artur såg Shrek 3, och yeaaa vad den var bra :P Rekomenderar lätt! Råkade även köpa räkchips och nästan äta upp alltihop. Innan bion då förstås, sen blev det popcorn. fast det var mindre kul att det regnade och jag blev tvungen att sitta där med mina blöta skor.

Idag var det en riktigt arbetardag. Alltså 8-5 dag. Tom dolly parton jobbar mindre. Iaf 9 to 5. men att ha kör till första lektion är inte dåligt. Kör är så jäkla kul! Önskar att alla hade valt kör, för deras egen skull. Inget jobb, inget ansträngande, bara att vara glad och sjunga :) Jympan var inte heller hemsk! Körde ultimate frisbee, och jag gillar ju frisbee. Önskar vi kunde köra det hela tiden. Fast nån gång till jul, kanske jag skulle börja tröttna. men bättre än bollsporter iaf. Sen blev det att äta på bamses. Igen. men MUMS med pizzasallad, jag tyckje rverkligen dte är gott. Sen så hade vi tre lektioner till, fast ingen av de var så hemska. På alla tre skulle vi arbeta själva. SÅ man kund eju i princip skita i dom och göra allt hemma.

Sen på tunelbanan hem vid slussen ställer jg mej upp, och plötsligt kränger bussen till och jag inser att jag råkat hamna i knät på mannen mitt emot mej! Pinigt värre... huu... Mumlade förlåt och gick där ifrån.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: