Marjott

Helt slut

Kategori: 2008

Jag hade riktigt svårt att lyckas hålla mina ögon öppna på bussen på väg hem idag. Fast jag tycker ite det finns någon vettig anledning till varför. Kanske en blanding mellan att jag precis dansat och att jag behöver lång uppvilning från den jobbiga fredagen? (fredagar är alltid extra jobbiga).

Körde dessutom för första gången i mitt liv ki box igår. har lite träningsvärk i amrarna idag. Ki-box är bra träning, både för konditionen och armar. Så fick jag även min underbara scones efteråt :) Jag är helt förälskad idem.



Dans idag, utan vikarie. Dock var min favorit danstränare Jenny där och kollade på. Vi körde extra mycket locking idag, för vi ska visa upp en del av det. Så det var en bra dansdag! Man blir så underbart glad av locking <3



Idag har jag gjort mycket bra: promenerat, dansat, läst den asjobbiga engelska boken och gjort engelska preparatinsgrejen inför naitonella. Hurra för mej :)

dagen idag började inte bra. Först fanns det inga mackor kvar, sen så hitta jag fan i mej inget plåster.

Kommentarer

  • johanna säger:

    vadå gjort engelskan? ska man göra nåt också? inte bara läsa dedär häftet vi fick? nu blev ja nervös :s:P

    2008-04-19 | 19:06:55
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    IK, sorry att jag tog macka imorse... borde lämnat eller iaf frågat först. Kul me kul dans =)
    nu måste du ju visa lite!!!

    2008-04-19 | 23:19:48
  • johanna säger:

    jahaa ja så kanske de va.. tur att du påminde mig då! :P har svarat på frågorna, men vet inte va man ska ha dom till.. :P jaja de visar sig!

    2008-04-20 | 21:31:17
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: