Marjott

Holding out for a hero

Kategori: 2008

Min omochomigenlyssnings låt är för tillfället i need a hero. Från Shrek då...

Eftersom jag slutar så härligt fantastiskt underbart tidigt de flesta måndagar, sitter jag hemma nu (haha, nu sitter de andra små stakcarna och sticker nålar in i sina fingrar). Men om en timme ska jag sticka och köra världens bästa step pass. 1700 skrapan!! Smygreklaaaam ^^ Men jag skojjar inte, bästa passet, bästa tränaren. Ever.

Fick en liten trevlig överraskning pp matten idag. Vem fick vg på provet, VEM? JO, jag av alla! Yes, från och med nu ska jag fokusera på matte 3000. Inte för att vi har något me pro, förutom det fruktade nationella. O, då får man lite extra pengar. Säger bara TUR att jag får pengar för prov och så, annars skulle jag vara så jäkla pank.

Hej sommar!

(nu ska jag titta lite fakta om min blodgrupp, som jag glömt att göra i en vecka)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: