Marjott

I Norge!

Kategori: 2008

Nu är jag lyckligtvis i norge! Resan gick hyffsat bra. Mamma följde med mig till arlanda eftersom pappa tyckte det var helt onödigt. Jo, jag undrar om jag skulle ha hittat ens till flygbussarna och deras biljetter. Skulle säkert ha slutat med fullkomlig panik! Jag klarar mej verkligen inte själv ute, på ställen jag inte känner till. Men sen var dte bara att gåt till gaten utan mamma, sätta mig på planet. tur att jag inte äår flygrädd! Byta i oslo till stavanger. Fråga två pers hur man hjittade till inrikesflyg. Allt gick bra sedan! Lite pinsamt dock var det då jag lcykades glömma mitt bagage en gång.... Sedan hämta Karin mej på flygplatsen med deras bil.
På kvällen (ännu senare på kvällen) gick vi ut och kollade i Stavanger och gick och fika. Världens godaste bakelse åt jag! Ännu en gång undrer jag om jag inte kommer att rulla hem.

Om en halvtimme ska vi gå ner till hamnen där vi ska åka båt i 3½timme. Vi har precis gjort lunchmackoe! Mums :) Min macka ser tyvärr helt missbildad ut, medans Karins var perfekt. Orättvist...

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    VA skönt att allt gick bra och du verkar har jättekul =) Ska tyvär själv till jobbet om typ 10 min men ska nog blogga idag om jag hinner på jobbet.

    2008-04-05 | 11:30:05

Kommentera inlägget här: