Marjott

Känns som om jag är sjuk

Kategori: 2008

Fast jag är inte sjuk, har bara ont i huvudet. kankse ett bevis på att jag verkligen behöver mina åtta timmars sömn? ja, jag sov ju bara sju och en halv inatt. hahah, snacka om krävande hjärna.... Stackars mej, var tungen att börja kvart över 10 och gå ända till fem. Sen skulle vi se en teater s¨å hemma var man inte förens efter åtta. Men svenska läraren spydde eller något, så jag hoppas lite fräckt att hon är sjuk och att vi inte har lektion imorron som vi har flyttat tidigare till redan halv 9!!!

Nej, ska inte blogga mer. Bloggen har ju inte funkat på ett bra tag nu, så jag ville bara se att det funkade!

Ha det bra! Och jag hoppas jag bli pigg till i morron. Hur ska hag förresten hinna plugga? Ska träna imorron och lär vara hemma runt åtta så med...

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Hoppas du nu mår bra nu! iaf då du har sovit.

    2008-04-01 | 23:08:21

Kommentera inlägget här: