Marjott

Ki box

Kategori: 2008

Imorron  blir det till att förlora min ki box oskuld som fanny säger (fast då med spinning). Det är ett extra insatt boxpass i skrapan halv 4, så förhoppningvis kommer det inte vara så många där! Htar då man behöver trängas och är intryck vid väggen elle rhåller på att kvävas mellan massa människor (typ varje jympa eller aerobics).
Det verkar superjobbigt, och är hela 75 minuter, men jag med mina ya straka armmuskler ska klara detta!!

Mitt mål på jympauppgiften är ju att jag ska lyckas klara att häva upp mig själv för något, och jag kan det nu!!!!! Superglad!

Såg The Eye i tisdags (var ledig i onsdags, halleluliaaaaaaaaahhhhhhhh!). Den var inte så himla ¨dålig heller.. Det läskiga är att jag börjar bli allt mer rädd för skröckfilmer. Förut var de ju supermesiga, nu tom lite småläkiga! Scary.



Gjorde även sushi igår. Fast nyttiga. med honung istället för massa socker, och med fullkornsris :)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Åh, måste hänga med på KI-box nångång! Du vet, sen kommer jag ju bo typ precis vid friskis :P

    2008-04-17 | 20:27:00
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Du det är fan sant, jag satt och blev förmodligen mer rädd än dig den här filmen. Tänkte shit jag kan ju inte bli rädd den är ju som vilken annan skräckfilm som jag sett med dig förut... =S
    Nu har jag justslutat och sorligt nog är kl 00.25
    God Natt

    2008-04-18 | 00:25:38

Kommentera inlägget här: