Marjott

Otur i turen

Kategori: 2008

Det fanns EN scones kvar. Fast den var liten och lite halv bränd, och inte grov. Lite otur i turen alltså. Och så har jag fortfarande "Holding out for a hero" på hjärnan. Kanske för att jag inte kan sluta lyssna på den?

Jag känner mej ganska duktigt, för igår tog jag itu med retorik uppgiften och intevjuade pappa! Inte för att man kanske kan kalla honom för en proffstalare, men det är ju en annan femma... En annan sak jag dock inte tagit itu med och har lite småånest inför är övningkörningen. Jag orkar inte! Jag komme rju bara köra på någon. Eller tvärt om: aldrig våga köra över 20 km/h, så det kommer bli omöjligt för någon att bli påkörd!



Måste köpa "förtrollad". Eller sa jag köpa? Jag menar få.



Cosmo avlyssnar killar (ur cosmopoliten givetvis):
Ett killgäng sitter tillsammans och dricker öl på en pub.
Kille 1 pekar på sin kompis finger och frågar: "Är ni förlovade nu?"
Kille 2 ser besväradut och svarar: Hmm."
Tystnad.
Kille 3; "One ring to rule them all."

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    HAHA, Klockren!

    2008-04-23 | 22:00:30

Kommentera inlägget här: