Marjott

Slut på psykologiprovet

Kategori: 2008

Så härligt att ha provet gjort. slipper man tänka på det något mer. Förutomnär man får tillbaks det förståss! Härlig dag idag annars. Börjat halv 12!! Hade ingen naturkunskap. Och vem orkar gå på spanska klockan 8 och ha håltimme till halv 12?!

plugghäst

Som vanligt sitter jag kvar i skolan. Inte för att jag är en pluggheäst, nej! Utan för att träningen ju inte börjar förn 4... Hatar att vänta. Det är det enda, absolut enda som är bra med gym. Det enda.

Längtar som ut i helskotta till dansen imorron. Såg på So you think you can dans igår, och de körde locking en gång. Käääääär. Jag vet inte vad, men det är typ en endorfin källa :)
Imorrn ska jag också äta äppelkaka, och så ska jag få min älskade "förtrollad"-dvd. Den är faktiskt tro det eler ej riktigt bra.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    YE nu ska vi se förtrollad!!! =)

    2008-04-26 | 10:52:58

Kommentera inlägget här: