Marjott

Snart bär det av till Norge

Kategori: 2008

Usch och fy, tvungen att plugga på lunchen idag. Igår kom jag nämligen på att jag hade glömt en sak att visa på retoriken. Lite sent påtänkt minst sagt... fast nu har jag tagit en paus bland alla naturkunskap.

Imorron ska jag åka till Norge över helgen och hälsa på K&M. fast jag är absolu inte van att åka flyg ensam. Och så måste jag byta i Oslo. Det är bäst om jag bara har handbagage med, och dte är ju lite jobbigt, då jag bli ytters begränsad i vad man får ta med. tex vätska mm....

Aja, no time left. Önska mej lycka till!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Vad kul! Hoppas att du får det så bra i Norge!!

    2008-04-03 | 21:27:18
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Lycka till älskling!

    2008-04-04 | 09:37:12

Kommentera inlägget här: