Marjott

Snart får jag äntligen dansa

Kategori: 2008

ännu en dag. Snart ännu en helg! Som jag har längtat. Bredvis mig skriker dom medan de försöker sätta upp deras reklam för deras studentfest... Shit, undrar hur vi kommer lyckas göra våran..
Nu kanske ni undrar varför jag sitter kvar i skolan EFTER vi slutat? Anledningen är att nu när de flyttat lektionerna tidigare, så har jag värsta hålet mellen skolslut och träning. Och träning måste jag köra, för jag ska SKA orka lyfta mej själv som mitt mål är på jympalektionen. Pinsamt om man inte kan det när man försökt i 5 veckor. Fast jag har dock inte testat mina skills än.

Imorron ska jag gå på street dancen som jag inte gått på tre veckor. Första två veckorna var det lov och förra var jag ju i Stavanger.Fast hellre norge än dans kan jag ju säga ^^  Ska även försöka lägga upp några bilder i helgen. Om jag hinner vill säga. Ett fullspeckat schema ligger framför mej. Mestadels med matte. Not fun.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: