Marjott

Sömn problem och nationellaprov, ingen bra kombination. By the way: Historia på onsdag??

Kategori: 2008

Vad fan menar Peter med att skriva att oj, vi har visst historia på onsdag? Inga lektioner efter tre! Hallååå!!! Jag har redan bestämmt att jag ska träna ju! Ska han sabba hela mitt schema?

Och igår gick det inte så bra att sova nej. Jag tror jag generellt har lite svårare att sova än de flesta, men igår var det ju bara för mycket. Så inte kul att ha nationella prov klockan extra tidigt dagen efter. DÅ har man ju ingen chans att skolka what so ever. Och ni kanske undrar om det tick bra? Hyfsat, typ. Bara det att jag Kan inte stava. Men sen blev det lunc på coffe house by george, ceasarsallad.... mumms...... Så då blev allt mycket bättre.

Hata psykologiupgiften. Den stressar och irriterar mej.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Stackarn, hoppas du somnar snabbt ikväll. Skönt att det gick helt ok på nationella. Pusspuss

    2008-04-28 | 22:14:40
  • Jenny säger:

    Jepp, historia på onsdag OCH språkval dessvärre.
    Livet är orättvist.

    2008-04-29 | 17:42:32

Kommentera inlägget här: