Marjott

Tillbaka till verkligheten

Kategori: 2008

Det har varit riktigt härligt i Norge! Har inte riktigt tid att berätta allt och lägga in ilder för tillfället, men nångång så... Vi åkte på den där båttrippen, fast vi var lite orliga där ett tag att båten inte skulle gå för att vi var under femton pers. Men sen visade det sig att vi blev hyffsat många ^^ Vi åkte förbi vattenfall och Prekestolen, ett cool klippa 600 meter upp. Tog massor av bilder. Vi åt även på en sushibar där shushibiatarna åkte omkirng på ett band! nte varje dag man ser ett sånt...

Resan hem gick överransaknde bra. Förutom att jag fick sitta längst invid nödutgången. Så där fick jag inte ha mina saker vid mej och en person satt ivägen för att jag skule kunna röra mej fritt ut. Så jag fcik inte tag i vakren bok eller lipsyl. Och jag är Beroende med stort B av lipsyl. Var inte kul!

Nu är det tisdag och jag är ledig så skönt!!! Hade värsta ångesten av att börja i skolan igen efter den sköna helgen. Bajs. Imorron lång heldag. Surt sa räven. Men näsat onsdag är vi lediga! Längtar redan.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Jahadu
    vad ska du göra på en ledig onsdag då?

    2008-04-08 | 21:17:45
  • Marja säger:

    Plugga? haha, slappa!

    2008-04-09 | 18:37:36
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här: