Marjott

Vem har tagit min njure?

Kategori: 2008

Igår vaknade jag upp mitt i natten och kände att jag hade super ont i magen. Fast inte i magen, utan typ inuti huden. Inte träningsvärk utan det gjorde ont när jag stäckte ut magen och typ låg på den. Super skumt, har verkligen aldrig kännt så förut (vad jag kommer ihåg). Somna iaf, men det fanns kvar även på morgonen och flera timmar framöver. Tur att det försvann innan stepen! Men efter stepen upptäckte jag att jag hade ett litet sår över magen. Kanske någon som snott min njure? Eller lever? Är inte så bra på vart organen ligger....

Usch, jag har haft ganska mcyket att göra och har därför inte hunnit skriva på bloggen alls. Men nu tar jag igen lite medan jag glor på tv. För nu behöve rjag inte plugga matte igen, provet var idag!! Svårt minst sagt. men med lite (med det menar jag jävligt mycket) tur, kanske kanske jag får vg. Fast chansen är ungefär 1 på miljonen.

Igår var det en läskig no-lektion. Vi skulle ta blodprov på oss själva! Och jag som har fobi för sånt... Det låter ju ganska fårnigt att ha fobi för typ en liten mini vass sak, men har man så har man. Men jag lyckades ta på mej själv. fast det tog ett tag... Fick reda på att jag har blodgrupp AB+.

Idag skulle vi öva på pardans i skolan. vi var runt 6 klasser och sen fick vi dansa med massa olika. Säger ju att jag kund mer än vad jag kunde när jag gick därifrån.

Bilder från Norge:

144062-77


144062-78  144062-79  144062-80

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Vilka härliga bilder :)

    2008-04-15 | 22:18:00
  • annaa säger:

    jag tror du har fått ett blåmärke din lilla klenis (;

    2008-04-16 | 11:46:55
  • Marja säger:

    Det var fan inge blåmärke! Det var mer inuti

    2008-04-16 | 14:08:33
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Shit va otäckt! Men det är väl över nu?

    2008-04-17 | 08:46:48

Kommentera inlägget här: