Marjott

We're so close to reaching That famous happy ending

Kategori: 2008

Almost believing
This one's not pretend
Let's go on dreaming
Though we know we are
So close
So close, and still
So far...

Okej, nu har jag fått en ny favorit låt: So close av Jon Mclaughlin. Åh, så underbrar... Fick höra den då jag såg på "Enchanted" (förtrollad) igår. Filmen är enligt mej också super. How does she knows that she love him....


Någon som tycker han är ful??


Idag gick jag med Artur på en shoppingrunda för första gången på hur långe som helst! Jag skämtar inte, jag - shoppinggalningen persinifierad- har inte handlat på jättejättelänge. Kankse lika bra, då jag säkerligen skulle vara ständigt pank. *Tänker tillbaka för ett-två år sedan*
Okej, shoppingrunda var kanske lite att ta i. Men en vi gick i stan, kollade på kläder, och jag köpte ett par Kortbyxor. Eller "piratbyxor", kan inte riktigt ordet för dom... Fast när jag kom hem upptäckte jag som befarat att jag redan hade sådanna jeans. Men dessa nya var snyggare som tur var!

Imorron har jag hemska nationella engelska. Usch usch och fy!!!

You're in my arms
And all the world is gone
The music playing on
For only two
So close togehter

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Han är inte ful
    Och filmen är så sockersöt så man vil spy.
    Men ändå är den bra

    2008-04-27 | 20:31:13
    Bloggadress: http://rebcca.blogg.se
  • Lollo säger:

    Vem är snyggingen på bilden?

    2008-04-27 | 20:41:05
  • Havrefraset säger:

    Vafan, den må vara sockersöt men det är en stenhård film!

    2008-04-27 | 21:58:27
  • Marja säger:

    Det är Jon Mclaughlin, som sjunger So close! Och givetvis var jag ironisk när jag skrev att han är ful.

    2008-04-28 | 19:07:12
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här: