Marjott

Besöksdags

Kategori: 2008

Idag får jag äntligen se den lilla bebisen! Hittills har det kännts en gutta overkligt, eftersom jag inte fått se honom. Men nu är det minsann dags! Ska bli super spännande :) FÖrsta bebisen jag känner liksom. Ingen, verkligen ingen jag känner har någon bebis. Okej, om man räknar med Sverige så stämmer det.

Vad har jag gjort dessa dagar annars då? Jo, jag skulle väl säga att mesta deen av tiden har gått åt till at fika och käka glass! Väl spenderad tid alltså. Här får inte kastas bort värdefulla sommarlovsdagar till att göra massa strunt inte ^^ Hahah, lite synd minsann att skolan börjar redan i övermorgon! Lite overkligt det med. Jag som haft det så bra.

Något annat som är ltie synd är att min gammelmormor har dött. Du vet Fanny, hon som ingen visste hur gammal hon var och som frågade om du var min dotter?
Fast jag har bara träffat henne några få gånger, värre är det väl för mamma.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    vad tråkigt :(

    Men vad fanstastiskt ändå att hon har har fått uppleva barnbarnsbarn och till och med loui som väl var ännu en generation? :)

    2008-08-18 | 14:15:45
  • Marja säger:

    Fem generationer! Helt sjukt

    2008-08-19 | 19:39:26
    Bloggadress: http://marjott.blogg.se/

Kommentera inlägget här: