Marjott

Ett annorlunda steppass

Kategori: 2008

Jag har ett par skor jag gillar. Ett par skor med klack. Tidigare har jag bara skitit i att ta hand om dom och inte klackat om dom Men nu med tanke på att jag fakitskt gillar dessa skor, så tog jag tag i saken och gick till forums skomakeri. De var snälla och fixade skorna på plats, tog mindre än fem minuter och kostade bara 99 kronor. Så nu ska jag slita dem med hälsan och klacka om dom när dte behövs! fast jag tror att dte måste ha gått att gå med de andra klackarna också, för liksom hela togs ju bort... Men inte värt att riskera. De är ju trots allt en av de ytters ytterst får klacksjorna som jag faktiskt kan gå i i mer än några minuter utan att gråta av smärta.



Vet inte om det var exakt dessa, men samma märke och iaf typ likadana...

Senare idag var det dags för min favvoritsyssla- Step. Den svåraste och mest annorlunda steppass jag någonsin gått på. Och varför fick jag en känsla av halvporr helt plötsligt? Kanske var det rörelserna, kanske var det hela hennes kroppspråk, eller kanske var det blicken hon hade ibland? Porr eller inte, grymt kul var det minst sagt!!! Fast eftersom det var så pass svårt var det inte lika svettigt som det kunde ha varit. Men nästa gång då man lär sig mer , då jäklar!!

Imorron har jag TACk gode gud sovmorgon. Börjar 25 över 10, men har tyvärr jympa senare på dagen. Usch då....
Tisdagen är sjukt skön. Bara typ två timmars projektarbete. Dock ska jag och Lollo stanna kvar i en timme eller så och fortsätta med vårat viktiga arbete (ambitiösa eller vad?!). Sen blir det minsan prinsesstårta! Och ännu senare övningskörning, och ännu lite senare middag på karin och Morgan Jag funtar på "Pasta med örtgrönsaker". fast hoppar efterrätten denna gång.

Kommentarer

  • havrefraset säger:

    O va kul, om jag kan på tisdag kommer man ju få se lillen =)

    Va skönt me klacken och kul me steppen!

    2008-08-24 | 20:31:53

Kommentera inlägget här: