Marjott

Marja in high heels

Kategori: 2008

Känner mej ganska duktig, idag har jag öningskört igen! Vid hästhagen, lillängen och storängen. Gick bra, förutom då pappa och jag var tvugna att byta plats mitt på vägarna då jag inte riktigt kunde hantera situationen.Typ på minismal väg då jag skulle bli tvungen att backa (utan att hamna i diket) för att släppa fram en annan bil.
Dessutom har jag bakat mockarutor till Artur. Känner mej inte ika stolt. Kan inte sluta äta! Måste måste lära mej att behärkska mej. Jag tykcer själv att jag är läskig!

Igår tog jag på mej mina klackar och aj, min lilltå och "trampdynor". Tur att jag alltid har med mej ett par extra skor.
Såg dessutom på Batman. En sisådär hundra år efter alla andra! Nästa film blir "Get smart" och "Patrik 1,5".

  
 
Ikväll ska jag laga tacos, ochs en till några av arturs kompsisar. kan inte mycket annat än hoppas att jag smälter in bara.


Utdrag ur "The ex".

-Men det är nog bra att vi (han och hans fru) går till den där psykologen och pratar. Han har fakitskt hjälpt henne att gå ner i vikt.
- Men din fru har ju anorexia!
-Ja, han är verkligen bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: