Marjott

3 februari

Kategori: 2008

Sista dagen på praktiken idag! Vi fick göra semlor. Eller göra och göra... Vispa grädde, fixa mandelmassesmet, gröpa ut semelbrödet och mosa ihop allt :) Inte så värst komplicerat precis. Ska även göra semlor på riktigt på måndag/tisdag!
Sen kloclan 11 var det gudstjänst. Var ett tag sen jag var på en sådan sist, minst sagt. Vi fick faktiskt ta upp kolektet (samla in pengar). Det var dock inte så många där. Vendelsö är en ganska liten kyrka. Blev lite förvirrad när man skule gå fram och samla in och bläää... Men dte gick väl :)

Igår så började dansen. En kille som lärare faktiskt. Fast jag måste säga att jag föredrog den gamla. Den här var sårare på något sätt, och inte min stil... Plus att förra terminen var det jobbigare. men det kanske kommer.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    hej gumman!
    kommer hem den 6e (onsdag) kl 01:50 svensk tid. Då ses vi på dagen när du har slutat antar jag. =) skickar sms då jag kommer hem! puss puss

    2008-02-04 | 15:30:31
  • johanna säger:

    ja, vi skulle göra ett test och läsa i psykologiboken :P sen fick vi lite frågor om roller och grupper att svara på om praktiken..

    2008-02-04 | 18:40:05
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: