Marjott

Äntligen så var alla tal avslutade

Kategori: 2008

Gosh, vad skönt. Idag hade jag min sista stora skolgrej: retorik talet. Gick helt okej, och var bra att få feedback från eleverna! Bara en dag kvar nu innan efterlängtat lov. Imorron så är det främst spanksa uppsatsen som är krävande, men jag ska hålla ut! och den kan man inte heller plugga till. Eller jag låssas så iaf...
Sen är det förståss saker jag måste plugga och skriva på under lovet (retorik, psyk, historia), men dte tar jag då.

Jag måste säga att jag tycker synd om vissa i min klass, de är så stressade att de inte kan somna. En av dom somna fem idag... HU!'

Och jag fick mvg på historiaprovet!!! Utan ett minus efter!!!!!!!!!!!! Jag tror det är mitt först mvg utan minus under hela gymnasiumtiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: