Marjott

Björn Gustafsson äger

Kategori: 2008

Jo, jag såg på Melodifestivalen igår. Klockrent Björn! Så rätt då han gjorde det blå scarf-tricket! Eller då han svävade i luften och såg helt knäpp ut och gång på gågn påstod att allt skulle se bättre ut på DVD:n.
Även fast det känndes som om jag borde ha hejjat på sanna och Johnsson och Häggkvist, så kund ejag inte låta bli att gilla Rongedal med Just a minute (lite scissor sisters stuk). Men blev ändå galet chockad när inte Carola och andreas gick vidare... 


Är klar med Mitt svenskatal, är lite orlig för att det kommer bli förlångt. Och vad ska jag ha på mej? No idea...  Har också läst ut boken och kämpar för fullt på med att ta mej igenom alla sidor i Litteraturen levar.
Idag slog jag mej till en bula på benet och har käkat sushi! Typiskt att helgen snart är slut...

Kommentarer

  • Fanny säger:

    bra att dom inte gick vidare, låten var ju inte bra alls!

    2008-02-18 | 21:59:58
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: