Marjott

Fredag 1 februari

Kategori: 2008

En ny månad. Och imorron så hade jag min ex-namnsdag. Det vill säga att jag had ernamnsdag tills dom tog bort det och satte in kyndelsomässodagen bara. Elakt minst sagt. Imorron börjar även den väl efterlängtade streetdancen.

Näst sista dagen på praktiken var dte idag. Jag åt asiatiskmat så jag doooog. Buffe är inte bra för mej. Verkligen inte. Idag gjord eiv inte alls så mycket. Skönt! Vi fick gå igenom predikan lite grann.. Och så ställde vi våra frågor.
Igår var det istället en låång dag med bara ungdomar/barn. Fritids, konfirmander och sen på kvällen ungdomskväll. Herregud en i konfirmanderna såg så vuxen ut! Liksom 93:a vardå? Varför är vissa födda till fotomodeller? ^^ Marja, är du kanske lite avundsjuk? Nej, men alla var schyssta och sa. Nada problemas. Kom hem innan 11 som tur var, eftersom vi fick sluta tidigare.
Även mässa igår. Lite ovant, minst sagt. Jag visste inte vad jag skulle göra :)

Ha! I måndags skulle jag köra Step på det nya stället Skrapan. Och jag kom dit i god tid, runt 40 minuter innan. Men det räckte visst inte för det var en låång låång kö dit. Och jag trodde att det var kört för mind el. men jag ställde mej i kön iaf. Och det står två tanter innan mej och ska ta sina lappar. Den första av dom tar en lapp, och det står att hon är den näst sista som får vara med. Och jag blir besviken. Men det visade sig att tant nummer två inte skulle vra med! WO! Den sista platsen till mej! Sån tur! Bara synd om de 100 pesonerna efter mej. Men tänkte inte missa step två gånger i rad.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Hej Gumman. Sista dagen utomlands nu! =) ska faktist bli jatteskont att komma till sverige! skickar ett sms nar jag e hemma, mina batterier har tagit slut pa mobilen, hinner tyvar inte skriva i min blogg nu. Far gora det nar jag kommer hem!!! Puss!

    2008-02-03 | 12:48:13

Kommentera inlägget här: