Marjott

Helgen före stormen

Kategori: 2008



Välkommer kära kära helg! Det är så underbart att slippa vakna tidigt, sega samtidigt som man stressar sig till skolan, somna på lektionerna och hålla på att få krupp på lärarna, för att uthungrad springa på en kort lunchtrast då man får slänga sig i maten, och sen fort skynda sig tillbaka för att i 5 timmar till sitta i skolbänken. Sen ska jag hinna träna, gå ut med mirre, och plugga. Gärna på nå¨got särr gärna mosa in en kompis imellan allt. Bara att lägga sig tidigt när man väl har blivit pigg, för att en en gång vakna trött och förstörd.

Som sagt välkommen helg!
Fast helgen blir ju inte helt perfekt med tanke på att jag nästa vecka har minst sagt MYCKET att göra.
Måndag: Engelska diskussion, boksamtal-sekreterare,
Tisdag: Stort svenskatal, ha läst ut svenska boken samt 80 sidor i litterturen lever
Onsdag: Börja skriva spanksauppsats
Torsdag: Retoriktal
Fredag: Fortsätta skriva spanska

Tur att jag gjort klart idrottsuppsatsen! Bara psykologin som måste undersökas...

Har precis skrivit om svenskatalet sen läraren sent nog påpekade grejer som jag inte visste, och även skrivit PM, som jag inte fattar hur man ska göra.

På psyk. kollade vi på filmen tillsammans. Så jävla sjuk.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    1 Vecka kvar sen e det ju LOV för dig!!!

    2008-02-17 | 11:27:16

Kommentera inlägget här: