Marjott

In da school

Kategori: meee

Nu har jag precis slutat. Och jag antar att frågan "vad gör hon i skolan på en fredag då hon slutat" ploppar upp? Jo, det är nämligen så att jag spenderar min vänte tid innan aerobicsen framför en dator. Aerobics är så kul, mycket hellre det än typ jympa, så dte är bara att vänta.

Ikväll ska jag gå på bio! (hur jag nu ska hinna det mellan träning och plugg). Juno blir det. Den verkar riktigt bra,den har ju fått bra kritik iaf. En komedi kan nästa aldrig slå fel, inte för mej i varje fall...(tråkig humor?)

Imorron bli det dans och sen hem till Fanny! Desperate houdewives eller vad? När börjar det sändas på tv igen? Appropå det börjar lost nästa vecka! Yes yes! Och ännu mer appropå det så har NRJ in the morning slutat sända med Micke, Alex och Positiva Fredrik. Det här är seriöst värre än när thet '70s show slutade sändas.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Va?? när då? Men usch! inte för att jag lyssnar på det särskillt ofta, men jag älskar ju NRJ in the morning! blää

    2008-02-08 | 21:07:38
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: