Marjott

Klar med uppsats

Kategori: 2008

Ja...lite dödtid igen. Nämligen klar med Spanksauppsatsen lite tidigare än lektionensslut. Jag säger ju bara att jag är typ den sämsta på spanska på år och dag! Jag tror jag kollade i lexikonet ca 50% av tiden.Minst. Men nu är det överoch det ären vecka och 5 dagar kvar tills nästa lektion! Yes :)

Jag har "tur"jag som vaknade i tid. Det blåste ju som bara den i natt,allså gick strömmen i hela området! Men mina päron var vakna, och råka väcka mej,såjag kunde ställa mobilen istället, för klockan hade ju inte någon el. Det ärju tydligen varningar för att stormen kan vara farlig...

Ikväll ska jag se Jumper! Bourn goes Matrix, hoppas det blir bra då. Usch jag har haft huvudverk nu ett bra tag.Iaf i ett antal dagar. Men snart är det lov,  och då försvinner det ju.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Stackarn men nu e det bara några timmar kvar sen är det lov!

    2008-02-22 | 09:38:28
  • johanna säger:

    haha ja läste för fort som vanligt :P hur gick de då? på retoriken. Var Jumper bra förresten? :)

    2008-02-23 | 21:59:01
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: