Marjott

Men... När ska jag hinna ta livet av mej? - Det är inte mitt problem!

Kategori: 2008

Citat från Scrubs. hahha, men lite så känns det ju! Bara massa saker att göra hela tiden. Ingen kan förstååå hur mycket jag längtar till om två veckor då det underbara superefterlängtade sportlovet kommer. fast innan dess måste jag ju stå ut med svenckatal, retoriktal, en spanskauppsats och åtskilliga andra läxor. Så kan det inte alltid bara vara denna helg?

Men nu är jag uppe i en pluggpaus. Jag anser det väldigt viktigt med pauser, annars skulle min hjärna ha konstant huvuvärk. Men jag är ganska stolt i fredags (fredags! fatta allavrligt läge) gjord ejag klart idrottsuppsatsen och läste även engelskan. Idag tills nu har jag hunnit en bit på mitt svenska tal om jane Austen. Har kommit över en sida.

Igår efter dansen gick jag hem till Fanny. Tyvärr är Fanny lite sjuk så hon var inte med och dansade. Shit, det kommer bli svårt för dej nästa lördag!!! men väl där kolla de vi självklart på DH och sedan på melodifstivalen. Men Christer Sjögren? Varför? jag pimpla te för glatta livet. Slog te rekord på långa vägar.

144062-71  144062-72  144062-73

I tisdags var det ju Fettisdagen och självklart bakade jag semlor! Vad vore semeldagen utan semor? Inget.

Just det! I fredags gick Artur och jag på bio och såg Juno. Vilket härlig film :) Men jag tyckte den var lite för okänsligt, det blev onaturligt, så där reagerar me väk ändå inte? Men roig, det var den!


Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    klockrena kommentarer men lite känslolös stundtals!

    2008-02-10 | 19:45:25

Kommentera inlägget här: