Marjott

Nej skolaaa!

Kategori: 2008

Imorron börjar den elaka skolan. och ingen bra start får man heller. Det är hela dagen som gäller, enda till 5! Så elakt, först är jag i dne gruppen som har kort lunch, och sen ska jag ha en dumm håltimme tills matten, som jag har otur att ha! Snacka om det sämsta från två världar. Och inte nog med det! Jag går även både onsdag och torsdag till fem med! Evil.

Idag har jag roat mej med att baka semelbrödet. Lite orolig för att dte ska hinna bli lite torrt tills imorron då jag ska göra riktigt semlor. F¨r väl värma upp dom lite innan kanske... Tyvärr åt jag väldigt mycket deg och bröd. Och jag som snart ska laga middag...

Nä usch, nu är dte svenska, idrott och historia. Jag hoppas innerligt att psyklogipappret kan glömas. Hoppas hoppas *korsade fingrar*

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Ååh, semla!
    Åt en jättegod i lördags, men den var så stor, så sen mådde jag lite illa... ;)

    2008-02-04 | 19:01:03
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: