Marjott

Skottårsdagen och ansiktsbehandling

Kategori: 2008

Ja, minsann. Idag gick jag faktiskt på min första ansiktsbehandling. Jag säger bara en sak: jag önskar jag vore rik. Då kunde jag gå på det varje vecka, oftare skulle inte vara nyttigt. Men det här fick jag iaf av Artur i present :)
Hon ånga, peela, massera, åerfukta, la en mask och massa annat jag inte har en aning om. När jag blir stor ska jag som sagt bli rik ^^



Igår var jag på mitt andra skivstångspass, men denna gång var det ett intro pass. Det känns lite i benen, men första gången var nog värre, jag hade ju ont i flera dagar! Och imorron bli det ingen dans då det är sportlov, istället ska jag fika med en av alla Hannorna jag känner. Espresso house MUMS!

Imorron ska jag även göra en prinsesstårta till mamma som fyller år på söndag.

Snyft! Bara en helg kvar tills skolan börjar. Hur ska jag stå ut??

Kommentarer

  • Fanny säger:

    ååh, vad härligt med ansiktsbehandling! vill också!

    2008-03-02 | 16:43:26
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: