Marjott

Stress eller vadå?

Kategori: 2008

Okej, insåg precis att jag inte skrivit sedan i söndags, och eftersom alla slutar läsa min blogg om jag typ inte skrive rpå 2 dagar så tyckte jag det var bäst att pressa in det här i mitt redan pressade schema... (lång mening)

Sitter för nuvarande hemma hos Artur (som kom hem igår från Brasielien) och lova att jag skulle skirva i högst fem min. Se om jag kan hålla det, haha. Hm.. vill ockås åka utomlands. Speciellt nu i vinter(vår?) skolestressen.

Idag har vi haft boksamtal, och jag var ordförande. Vet däremot inte om jagh sa något vettigt alls. På historian hade vi ett prov. SOm tur bara ett g-prov, annars hade jag Dött!! Det gick på sisådär 15-20 minuter, och jag klarade dte väl bra. Förhoppningsvis. Och nu had eiv massor av tid för att äta på dne rejält efterlängtade Coffe house. Har jag sagt hur mycket jag Älskar Ceasarsallad? mums.....
Ny psykologilärare. Jag tycker det var för mycket tänkande^^ Jag får nästan ont i huvudet av allt tänkande! Sen slutar vi tydligen 35 och inte 25, dåligt.

Retoriken var ju kul! Lite svårt att prata om att jag endast använder kamelhårskalsonger bara... Mindre kul var det iof att vi ska ha ett till tal nu vecka 8. Jag. Orkar. Inte. Två tal på samma vecka? Och sedan på samma vecka ett spanskaskrivprov? Jag tror bestämt att jag skolar från spanksa. jag suge rju iaf. Måste även göra det dumma idrotsuppsatsen.

Bajs. Lov var är du?

Kommentarer

  • emma säger:

    gillar din blogg:)

    2008-02-07 | 17:46:40
    Bloggadress: http://emaasemaas.blogg.se
  • Fanny säger:

    Haha, kamelhårskalsoner XD

    2008-02-07 | 21:58:14
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Se massa läser din blogg! =)
    Gu va mycket du verkar ha attt göra nu för tiden, vi får ha en studerardag/vecka tillsamans. Skulle behöva det!!!

    2008-02-07 | 22:51:59

Kommentera inlägget här: