Marjott

Vilken underbar vecka!

Kategori: 2008

Jag säger som Johanna: Den här veckan ska jag bara ladda om batterierna. Det behövs verkligen. Och då menar jag Verkligen. Jag ska bara göra ingenting och ägna all tid åt mej själv. Och slappna av. Min hjärna är dum. Fast det är lov, så går den fortfarande på högvarv och är stressad. Typ som om den inte kan anpassa sig. Därför ska jag bara ta det lungt, men även hinna trycka in lite plugg så jag undviker så mycket stress som möjligt senare.
Det dumma är att jag inte riktigt förstår vad våra skoluppgifter är. Jag har inte så stor aning om vad man ska ha med!

Som några har frågat: Var jumper bra?
Njaa, inte precis. Inget jag direkt skulle rekomendera. fast det var ju inte superdålig, bara inte något som jag föredrar.



Igår var jag iaf på dans, och Fanny med! Och mums med chailatte! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: