Marjott

Vuxenpoäng

Kategori: 2008

Fick nyligen ett tips om att göra vuxentestet på vuxenpoang.com. Jag fick typ 11 och skulle ha 21 elle rnågot. Det kan ju inte stämma eftersom jag tyckte jag inte svarade speciellt "barnsligt". Jag skulle typ svara som en pesionerad om jag skulle ha fått dne poäng som jag egentligen låg på....

Igår var jag på mitt älskade Espresso House! Att ta en chailatte och en scones där är bara så underbart. Tyvärr är det ju inte alltid det finns scones. Men igår fanns det tack och lov (var på skrapan) fast dock inga grovascones som faktiskt är godare än de vanliga. De är så mjöliga... men goda. Jag ska iaf dit på lördag! tror jag... Har visserligen inte frågat än, men men ^^ Jag börjar bli beroende....

Usch vad alla är borta nu. Jag vill också till Thailand.Dock klarar jag mej utan fjällen.

Kommentarer

  • johanna säger:

    Jaa det ska bli jättekul :D jag har hört att Jumper ska vara rätt cool :P Du klarade dig rätt bra ändå på retoriken skulle jag tro, med tanke på svenskatalet :)

    2008-02-27 | 11:42:09
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Gjorde vuxentestet igår och fick 22 eller nått...

    2008-02-27 | 23:02:03

Kommentera inlägget här: