Marjott

Helg!

Kategori: 2008

Igår såg Jag och Artur på National Treasure: Book of secrets. Åh, jag vill vara som Riley- värsta datahackern. Hahah, jag har nog en låång väg att gå innan dess. Men erkänn, dte skulle vara grymt coolt.
Det lite roliga var att Fanny och Patrik också skulle se den igår, klockan nio. Men ack, ack på fel ställe.
Jag har förövrigt aldrig sett en bio vara så överylld som igår.



Idag skulle jag vakna sent sent hade jag tänkt. Jag har haft en tuff vecka bakom mej. (typ). Men eftersom Artur skulle jobba klockan 12, passade jag på att gå på step halv 12. Och då var jag tvungen att gå upp tidigt tidgti. Redan innan tio! hhahaha...

Men steppen var urjobbig, sällan jag bli så trött. Men äbdå riktigt skoj! Jag är helt seg nu kan jag även tala om.

Idag ska Fanny och jag glo på Desperate housewives. How I love den serien.


Ps. Gabriell Solis (Eva Longoria) ser jävligt bra ut. (längst till vänster)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Sju avsnitt på en kväll. inte illa :P
    Älska Desperate ^^

    2008-01-14 | 14:32:01
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: