Marjott

Ingen skola på 1½ vecka!

Kategori: 2008

Åh,,, min stackars lilla älsklingshund är sjuk! Hon har antingen urinvägsinfektion, men troligtvis något fel på livmodern. Men nu tar hon peneselin, så det ska nog gå bra!

144062-70

förra veckan gjorde alla i klassen ett muntligt prov i psykologi, och sen fick jag även kompletera. Det visade sig att jag fått Mvg- i båda! Så jaaaa! Jag har ett till MVG! De är ju inte precis så fasligt många, så absolut välommet!
Men hade tyvärr ett hemskt oroooligt hemskt matteprov. Det gick minst sgat åt helevte. Rakt åt! Va fan, dte där är inte normalt. Det var tom en som sa att hon sett kompisars mvg uppgifter som hon klarar galant, men detta, dte var omöjligt! Läraren kanske inte är så bra trots allt? Jag har nu totalt gett upp vg.

Nästa vecka är det praktik! Lite läskigt. Ska vara i kyrkan med Anna S, men dte lyckans osten är för tillfället i spanien och komme kan inte jobba på måndag. Så vi börjar på tisdag, men ska även vara där på söndagen nästa vecka då dte är gudstjänst. Så alltså ingen skola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag ska jag gå på teater med Lollo c:o.
Imorron ska jag fika med Fanny! TJO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: