Marjott

Lördag

Kategori: 2008

Måste säga tack Lollo för teaterbiljetten! Det var Jekyll och Hyde (dr jekyll and mr hyde) på china teatern. Älskar musikaler, speciellt då alla sjunger i olika stämmor! Fiint

JEKYLL & HYDE - THE MUSICAL

Idag så skulle jag gå på step. Supertaggad, eftersom jag inte får tillfälle att gå på det så ofta, och det är superkul! Men nää, när jag komme dit får jag se att det är inställt idag och iställe tär det....
Gissa, det typ motsatta.
Skivstång. Inte ens i närheten av step! Men jag tänkte att lika bra att passa på då säker fler aldrig har gått på skivstång, eftersom alla trodde dte var stepp. Slipper iaf skämma ut mej ensam!
När vi går in i rummer är jag totalt lost. Varför ska man ha en stepbräda undrar jag? Vilka vikter ska man ha? Hur sättre man på dom? och hantlar desutom? Jag blir tvungen att fråga läraren, men han förklarar ju värdelöst. Seb förklarar han lite högt i micken, men inte hjälper dte mej speciellt mycket. Tillsist lyckas jag ocg fattar. Hah säger nu passar 2-5 kilo bra! Jag har 5 i varje ände, och klarar det okej, emdans han har tio kilo i varje ände. Ljuger han då undrar jag? eller nån kod? såå strak är jag ju inte... Fast tur att jag tränat lite armar hemma!
Men det var givande! Har kommit fram till att jag ska styrketräna lite mer. nu vet jag iaf hur man gör passet, och vilka vikter som passar.

Fikade på Espresso House i Skrapan med Fanny! Fanns inte scones. Snyft. Verkar alltid slut på helger. Men eftersom jag får äta godis idag tog jag en bulle (och chailatte såklart - obligatoriskt)! Mums. jag fattar inte hur sjukt gott socker och smör är. Det är OFATTBART!



Sen var vi ju tvugna att kolla lite kläder. Blev ett par byxor på Monki. Värsta rean, från 1700 till 425. Galet. Men dom satt helt fel i rumpan, men ääähhhh....

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Hej kom jag at en data sa lãs min blogg! space funkar inte sa skriver inte sa langt!

    2008-01-27 | 19:12:24

Kommentera inlägget här: