Marjott

Måste. Njuta. Av.Helgen

Kategori: 2008

Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???? Jag får Ångest!! Ska bara sitta och glo i väggen och ta in sista två dagarna av lovet. Nästan ^^ Nej då, men dte är ändå sorgligt... :( Visserligen är tisdag helt chill, men jag tänke rinte gå upp typ innan åtta. Vem går upp så tidigt?

Såg "På smällen" i förrgår. O, vilken härlig film! Riktigt bra säger jag bara!




Antal:
Gånger jag halkat till på tre dagar: 7
gånger jag råkat elda upp en plastpåse, vilket lett till permanenta märken på bordet och mamma som frågar Marja, vad har du gjort? Och jag som surt svarar Ingenting! : 1
gånger Mirre rullat sig på äckliga äckliga saker i skogen (Dumma äckliga hund!): 1
gånger jag sett folks brorsor när jag åkt till och från Lovisa: 2

Å neeeeeej! Vodkan är slut!!!!!!!!!!!!
Usch, nu häller jag ut det här, det var äckligt.
Vad var det?
Sprite och vodka.
!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: