Marjott

Nu ska jag banne mej bara dega

Kategori: 2008

Jag är slut, totalt  utpumpad. Gå upp klockan 6? bara det säger väl allt!? Sen att ha spanska gör inte saken bättre. Jag hade ingen matte, så dte var bara att åka hem, gå ut med mirre, smälla i sig lite lunch och åka tillbaka till skolan. Tillbaka till skolan och det fruktade psykologikompeteringen. Stress stress. Hann inte med alls! Sen valde jag mellan aerobics och intensivjympa. Eftersom intensiv hade en bättre tid körde jag det.

Intensiv är inte helt smärtfritt kan jag tala om. Speciellt inte när min träningsvärk fortfarande känns i varje steg man tar. Men dte var ändå givande! Mycket jobbigare än medel, men ändå inte så hårt att jag inte klarar av. Visserligen gjorde jag lättarevarianter på styrkeövningarna... men ändå. Fcik faktiskt håll, för första gången n¨gonsin på ett pass på friskis!

Sen när jag kom hem var inte mamma hemma, hon kom försent. Så utpumpad som jag var var dte bara att bita ihop och gå en liten promenad till. Nu sk ajg inte antsänga mej alls! Inget plugg idag här inte :)

Dagens citat:
-Vad konstigt det såg ut! nä, det ser ut som du.

Jag undrar varför en högt överstigandemajoritet av alla skumma saker är sagda av tå personer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: