Marjott

Vart tog studiebidraget vägen?

Kategori: 2008

Ja, vart i hellskotta tog studiebidraget vägen? och då menar jag inte Nej, men oj då. jag köpte kläder, godis och gick på bio, vart tog studiebidraget vägen? Utan jag menar på helt och fullt allvar: Vart tog studiebidraget vägen?
Jag har tydligen inte fått det överhuvudtaget! Alltså inte på ett helt år! Så nu måste jag gå och prata med syon. Jippi...

Idag var vi på Museet, och guiden prata som om det inte fanns någon morgondag. Alltså väldigt snabbt. Fast jag förstod varför sen då han tog väldigt lång tid på sig vid varje stopp och sa en väldans massa onödigt. Jag kan också tillägga att jag inte lärde mej ett skit. Det är omöjlgt att klamra sig fast vid en sån guide utan att sväva iväg.

-Dog många civila?
-Jaa. Alla ungar dog.

Kommentarer

  • Havrefraset! säger:

    Toppen dag på museet då =)
    Core idag! ska bli kul att prova på det men får se om min kondis verkligen är så bra =S

    2008-01-16 | 14:17:20

Kommentera inlägget här: