Marjott

Vecka 3

Kategori: 2008

Trodde jag skulle ha en lång dag idag. iaf en relativt långdag. Om man jämför med mina andra måndagar, för jag har nämligen slutat klockan 1! Men nej, jag hade inte naturkunskap! JEPP!!!! Så älska 1! Hade en så slapp dag idag. Engelska diskussion på en halvtimme (som jag förövrigt sög bigtime på), matte en timme. Lunch 1½ timme. Ja.. behöver jag skriva något mer? :)

Morgondagen är skön även den! Endast hitta till armémuseet och vara där en timme. Visserligen är det jobbigt nog som det är att bara hitta dit...
Kommer ihåg när Anna och jag skulle till dramaten och bussen åkte en annan väg. Vi hamna vid bortåt hejkomochhjälpmej så vi åkte till Ropsten och tog tunnelbanan därifrån. Det var lite läskigt. hehe... Jädrans bussar...

Grattis Anna som fyller 17!!!

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    nu har du ju 2 jättesköna dagar på raken i skolan! KÄnns gansksa skönt antar jag men sen e det väl ganska körigt me det nya schemat du har...
    Nä ska sova för det är sent och jag vill ha min sömn! Puss

    2008-01-15 | 01:03:29
  • Fanny säger:

    Haha, bara inte jag som lyckas irra bort mig då ;)

    2008-01-15 | 12:59:22
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: