Marjott

VT

Kategori: 2008

Och idag har Vårterminen börjat. Det enda positiva är att det är mer lov och lediga dagar på vårterminen. Annars inte så mycket positivt på den fronten. Längre termin, tuffare plugg, värre schema. Men nu ska vi inte hänga upp oss på de negativa detaljerna. För att inte totalt deppa ihop gör jag nu en positivlista.

Positivalistan med Vårtterminen (ej ordning):

1. Mer Ledighet
2. Närmare det underbara sommarlovet
3. Det blir bara allt varmare och ljusare
4. Dét är roligare på våren än på hösten?


Det tog fakitskt stopp där.... Ajdå. Illa.

Idag började som sagt (skrivet) skolan. fast det var inte speciellt tufft. Vad var det? Ca 40 minuter? Något sånt. Hahhaa, det bestod praktiskttaget av ingenting alls
TYP:
1. Ni har psykologiprov nästa vecka.
2. Nu ska vi se en film som de gamla treorna har gjort om praktiken.
3. Förstår ni praktikfrågorna eller ska vi läsa högt?
4. Förstår ni frågorna? Nej, vi läskunniga lärare läser dom!
5. NEJ!!!!!!
6. Okej, ni kan gå.

Filmen var ju helt psyko.


Citat från filmen:
 Euhmm.. Det var som jag trodde ungefär. Mycket raster och kaffe och sånt...

Det finns en unge i tvåan elelr trean.. emmm... Nej, trean tror jag. Och hon bestämmer allt. Hon vet exakt hur hon ska ha det! Och jag bara tänker: Hon är ju som jag! Jag hoppas bara inte jag var så när jag var liten!! Fast hon är ju ganska smart...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: