Marjott

Är Vändtia allt jag kan vinna i?

Kategori: 2008

De senaste dagarna har jag hunnit med en del. har tex haft picknick på djurgården. Slängde ihop några samdwichar som iaf några blev goda :) men sen när vi skulle bowla, då gick det rent sagt åt helvete! Har aldrig någonin gått så fruktansvärt dålig. Inte ens första gången jag körde (tror jag). ÄR det noirmalt att man blir sämre på saker ju mer man kör? Sedan skulle vi hämta några saekr hos Artur. Och jag frågar "Har du allt nu?" Ja, får man som svar. Jag blir lite skeptiskt och frågar om han är säker. ja blir svaret igen. Det visade sig att han kom ihåg en sak. sin kofta. Borde man inte bli lite konfundersam själv om man bara har tagot emd en sak och någon frågar om man verkliugen vekligen är säker på at man har allt. Allt! Det var inte ens det vi kom dit för att hämta i första hand....
Sedan gjorde vi även slag i the big sak coch köpte dansmattor! YEUJJHKHKJ! så de får vi snart :) jippieeeeeee

På kvällen drog jag och Artur till Kungshallarna. Efter går vi en promenad och vem är det som går rakt in i en stolpe? Jag kan säga att det inte var jag. Tyvärr var dte så kul att jag glömde fråga hur det gick.
Efter såg vi Narnia -  Prins Caspian. Någon annan som tycker att det är en ny tolkning av sagan om ringen? Typ träd i strider och Lucy som Gandalf. hahaaaa... Senare efter bion skulle vi gå på nattcaffé och jag hade kollat upp att det skullle var öppet till 1! men neeeeej då, de stängde tolv. Men som tur var hann vi ta en snabb kopp dricka. i mitt fal en stor varmchokald med mass grädde och marsmellows.

 

Igår solade och badade vi. Härligt! tyvärr blåste det en del...
Sedan så körde vi minigolf, eller bangolf knske dte heter. Klarade iaf ett hole in one! fast dte är ju förstås en försämring till mina tidigare år. Såklart. Jag är ju människan som blir sämre på saker ju mer jag kör. Vi träffade några som Artur kände och som vi spelade med. en av dem har ett rekord på 36 på 18 hål! Vad fick jag? över 80.... Illa.
På kvällen fick jag se att Artur tagit efter mitt dåligförlorarehumör då vi körde kort. Bara för att jag denna gång hade ett litet pris. Godis! Mums. Vi hyrde film, varav en av dem var Blind Dating. Härlig!

Idag har jag käkat underbar ceasarsallad med Hanna S! Inte så ofta man träffar henne =D


Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Tack för 2 st sjukt roliga dagar =)

    Som sagt nu har man blivigt bloggförnedrad eller nått men som sagt 3 saker på en dag, man måste vara speciell för att lyckas med en sån bravad!

    2008-07-17 | 23:58:51
  • Marja säger:

    men jag glömde den tredje saken. Fast jag kom på den igår, men glömde igen. Smart

    2008-07-18 | 12:50:17
    Bloggadress: http://marjott.blogg.se/
  • Havrefraset säger:

    =) tur för mig

    2008-07-18 | 22:26:37

Kommentera inlägget här: