Marjott

inomhusbad och 20 grader varmt? Fel kombination?

Kategori: 2008

Idag tyckte jag det var passande att simma lite. Det blev eriksdalsbadet, of course. Jag är inget idare fan av nacka simhall. Värsta långa kön, och alla (90%) iaf, skulle till utomhusbadet. Inte så konstigt med tanke på den sköna solen. Men jag ville ju motionsimma och desutom gillar jag inte alls när dte är så fullt. Men nu är jag faktiskt ganska så slut. Vilken tur att det är värsta maran på scrubs på 6:an!!!! ^^ 11 avsnitt. Är ltie tveksam om jag ska se alla, men jag ska göra mitt bästa. Tydligen är det sista avsnittet ascoolt (säger Artur). Är sjunde säsängen så avnsitten är helt nya :) 11 avsnitt, det är ju inte längre än två lånfilmer, och det ä'r väl inte så svårt att se..

Igår såg jag Och Fanny på Sex and the city. Jag säger bara SUPER! Riktigt bra, tom överraskande! Hade inte såå höga tankar om den. Dock tror jag verkligen inte att dne passar alla. Många många komme rnog hata den. Och då talar jag inte bara om det andra könet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: