Marjott

Jag har gjort det igen!

Kategori: 2008

igår var jag i sickla och rätt som det var hade jag gått ända hem! Fast det var inte så långt som jag hade trott (fast jag har gjort det en gång innan). Det tog typen trekvart. Det är ju inte mycket längre än mina morgonpromenader. Dock kanske jag borde ta hänsyn till att jag går mina morgonpromenader i en takt som är typ en tredjedel av den jag då gick.
Innan på dagen hade jag min årliga stanpromenad med Fanny (oj, vad jag gick igår!). Vi gick från slussen till stamstället gallerian. Där köpte jag mina älskade yoghurtglassar. Denna gång emd musigt chokladströssel. Men jag måpste säg att jag blev sugen på Montis däe Fanny köpte glass. Någon gång har jag bestämt att jag ska ta trekulorsbägare med tiramisú, glass med chokladbitar och glass med kakbitar! love!

Jag har dessutom gjort en annan sak igen, som jag inte gjort på nästan ett år. Övningkört. Jag är lite stolt öve rmej själv, för det var ju så länge sedan sist :) fast en gång la jag i fyran  när jag skulle lägga i tvåan. Ska nog inte göra om sånna misstag. Ska iof inte göra om något misstag alls...

Immoron blir det Mamma mia med tro det elller ej mamma! Passande? efter går vi plus pappa då på Indiskt. Shit vad jag älskar indiskarestauranger och deras naanbröd. Lika mycket som jag gillar itaienskt och grekiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: